lørdag 29. mai 2010

Ønskelisten!

Lenge siden sist innlegg, men dette blir innlegget med stor I, så det går vel greit?!
Listen er som følger;
Ting jeg ønsker meg som jeg trenger:
Støvsuger Denne fra Philips er øverst på listen, men Electrolux sin er hakk i hel.
PC-skjerm Denne fra LG er vel helt grei? Eller hvilken som helst skjerm mellom 24" og 32" tenker jeg vi sier.
Esker til bokhyllen, 5stk Lekman fra IKEA er akkurat det jeg trenger.
Krukker til mat Slom fra IKEA trenger jeg fler av, en på 2l, en på 1,8l, to på 1l og tre på 0,5l.
Bestikk Samler på UNA fra Stålpressen.
Skohylle Tjusig fra IKEA
Ellers så ønsker jeg meg penger og gavekort på butikker der overnevnte kan kjøpes eller på xxl eller froskemannsenteret.
Ting Frida ønsker seg:
Gavekort på CD'er.
Bøker, feks om Mummitrollet, Bø&Bæ eller bøker i denne serien.
Maxi-perler og perlebrett.
Pusslespill, 8-25 biter.
Todelt ullpysj i ubehandlett ull, med løs passform.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar